Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
    ТИ-то не е 1500 кг не е с 205+ гуми и определено не е кола за жени. Моята поне не смее да я кара. Определено няма никакви проблеми над 100-110 в стабилността. Прегледай амортисьорите отпред и отзад, че като заминат и става като лодка.
    Еми представи си, моята какъв страх има от карането на 145-цата, като предпочита да ката Еспейс... За времето си колите обаче наистина са били доста тежки сравнени с гУфове и козАстри. Но на писта винаги е било ясно коя кола е по добра.

    А някой може ли да ми каже за боксер да си е слагал спортни амортисьори отпред, впечатления, цифри, марка и т.н. Че мойте се разбиха доволно вече.
    145 1.7 16V Boxer

    Comment


    • Да, използват се пълнители само, които се вкарват в ботушите на твоите амортисьори. Аз и други хора сме карали с КОНИ, но за цени в момента не мога да ти кажа нищо.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:50.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • благодаря за отговорите
          Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
          Алфа 145 1,9 JTD - настояща

          Comment


          • Колко са дълги биелите от център до център на 1.8 16в ? Еднакви ли са със тези на 2.0?

            Comment


            • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
              Да, използват се пълнители само, които се вкарват в ботушите на твоите амортисьори. Аз и други хора сме карали с КОНИ, но за цени в момента не мога да ти кажа нищо.
              Втвърдяват ли возията, че все това гоня главно. Модел на пълнитела на Кони, би ми бил мноооого полезен.
              Благодаря предварително.
              145 1.7 16V Boxer

              Comment


              • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                А подробности? Как се вкарва "пьлнителят"? Заварка, резба, скоба някаква?

                Има шлосерска намеса, но не знам точно как се процедира, тъй като моите ги взех готови.
                Със сигурност стария ботуш се срязва, после мисля за пълнителя се прави капачка на резба. Отдолу също се подсигурява с болт.
                Возията определено става доста ''вдървена''.
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:55.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
                    е колега ти едни коли си изброил - те същите 1100 кг средно...
                    Ми какви коли да избера - някак си не ми се стори сериозно да сравняваме 145-цата от 94-та с S-класа от 2013 Тия коли са от същите години и от същия клас и е факт 145-цата е най-тежката от 4-те. Освен това лично според мен, окачването е настроено по-добре и спирачките й са по добре, пак казвам в сравнение с други коли в тоя клас и тия години. Така че, аз лично се чувствам много по-комфортно в 145-ца отколкото в Гоуф 3 и не бих казал че са един дол дренки като пътно поведение
                    Понеже гледам, че става дума и за скорости от над 200, аз лично до 150 на първокласен път (хубав, не такъв без асфалт ) и до 180-190 на магистрала не чувствам притеснение да си карам 145-цата. Ако не правиш глупости, преценяваш си маневрите и не лашкаш волана като на сватба, колата си държи идеално. Естествено около 200 вече в такава кола, човек се замисля, ама смятам е нормално се пак не е нито лимузина нито спортна кола Пък и все пак най-мощните коли от тоя модел са 150 коня, не са чак толкова много за шасито й

                    Колегата ivo_red e прав - ако смяташ че 145-цата ти не държи добре пътя, погледни й все пак амортисьорите - като изпуснат почва да те изненадва при маневри които иначе не са проблем за нея - казвам го от опит на моята един комплект вече съм изхвърлил
                    Last edited by Sm0k; d.m.y г., 14:33.
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                      Има шлосерска намеса, но не знам точно как се процедира, тъй като моите ги взех готови.
                      Със сигурност стария ботуш се срязва, после мисля за пълнителя се прави капачка на резба. Отдолу също се подсигурява с болт.
                      Возията определено става доста ''вдървена''.
                      Само да вметна че боксера и TS-a са с различни амортисьори, защото закачването на рейката е различно..

                      Няма ли някой спомен точно кое KONI се слага?
                      145 1.7 16V Boxer

                      Comment


                      • съштия проблем и на тди то имам със зареждането самоче аз сипвам от туби че я карам на масло като почна да сипвам и не спирам от време на време галгочи и прелива :Д

                        Comment


                        • Здрасти. Някой знае ли как се казват тея болтове дето държат дисковете за главината (с конусните глави) и дали ги има по магазините? И още нещо - колко волта са батерийте на дистанционните за аларма по принцип? Мисля, че е заводската. Пише metasystem.
                          Поздрави.
                          sigpic
                          145 1.6ts 16v 97г.

                          Comment


                          • Колеги, търся тема за ремонт на вариатор поетапни стъпки дали има такава че аз нещо не я намирам...
                            -------------------------------
                            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                              Колеги, търся тема за ремонт на вариатор поетапни стъпки дали има такава че аз нещо не я намирам...
                              http:// www.alfaworkshop.co.uk/cambelt_change_16_18.shtml
                              Тук има гайд ако това търсиш, но е на английски и май не е много детайлно. Но има картинки
                              sigpic
                              145 1.6ts 16v 97г.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщение
                                Здрасти. Някой знае ли как се казват тея болтове дето държат дисковете за главината (с конусните глави) и дали ги има по магазините? И още нещо - колко волта са батерийте на дистанционните за аларма по принцип? Мисля, че е заводската. Пише metasystem.
                                Поздрави.
                                с болта отиваш в магазин за крепежни елементи. примерно итт или вюрт, там ще ти дадат същите.
                                за батериите- ако е цилиндрична, обикновено са 12волта, иначе 3в. на нея пише.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X